INFORMACJA O KONTAKTACH Z KLIENTAMI ZEWNĘTRZNYMI
W okresie od dnia 1 lipca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do 30 czerwca 2016 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
W okresie od dnia 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie utrzymywała kontaktów z klientami zewnętrznymi w rozumieniu zalecenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2010 r. w sprawie stosowania wytycznych dotyczących zasad przyjmowania klientów zewnętrznych w niektórych jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
Publikacja dnia: 07.02.2018
Dokument z dnia: 07.02.2018
Dokument oglądany razy: 16104